Muita AS-lasten vanhempia?

Täällä voit keskustella AS lapsestasi tai lapsistasi.
social_alien
Viestit: 3
Liittynyt: 03 Joulu 2014, 11:10
Sukupuoli: Nainen
Diagnoosi: En halua kertoa
Ekkot: AS-pojan kiinnostuksenkohteissa mukana äippänä, klassinen musiikki, sivistys.

Harkitsin pitkään AS-palstalle rekisteröitymistä, mutta näköjään se ei ole enää toiminnassa. Innoistuin huomattuani AS-keskus-foorumin. Toivottavasti muutkin vanhemmat löytävät tänne. Itse olen 8-vuotiaan pojan äiti. Pojallani diagnosoitiin hiljattain Aspergerin syndrooma. Aiemmin dg oli milloin mitäkin lapsuusiän laaja-alaisesta kehityshäiriöstä lähtien. Itse en näe AS-"papereita" ongelmana, ehkä siksi että olen niin tottunut koko syndroomaan. Siskollani on AS-diagnoosi ja itselläni joitakin piirteitä. Kuormitun helposti sosiaalisesta kanssakäymisestä yhtään vieraampien kanssa, latailen akkuja kiinnostuksenkohteideni parissa ja lapsuudesta asti olen kokenut olevani vain jotenkin erilainen. Meillä siis synkkaa mainiosti poikani kanssa ja ymmärrän häntä. Kasvakoon omaan tahtiinsa - olen varma että hänestä tulee jotain hienoa.:) Hän saa tukea koulussa (rauhallinen pienluokka, luokassa myös ohjaaja) ja kotona"ongelmat" eivät yleensä tulekaan esille.