AS ja psykoterapia

Haluatko kysyä jotain tai pyytää apua anonyymisti?
Kirjaudu ulos ja kirjoita viestisi tänne.
sutkubmutus

Suomi24:n viestissä http://keskustelu.suomi24.fi/node/12438 ... t-69520288
djlööigfdfk kirjoitti:Sanotaan nyt vaikka esimerkiksi, että jos joku henkilö laukoisi minulle törkeyksiä, niin suhtautumiseni asiaan olisi erilainen, jos hänellä olisi touretten oireyhtymä tai ei olisi. Jälkimmäisessä tapauksessa saattaisin ajatella, että se oli tahallinen epäkohteliaisuus ja ajatella siltä kantilta ...
Miksi suhtautumisesi olisi erilainen? Millä tavoin konkreettisesti erilaisesti toimisit jälkimmäisessä tapauksessa ja miksi sen sijaan, että vain hymyilisin iloisesti mitään piittaamatta?
Olisiko jollain aikuisella aspergerilla kertoa onnellisia tarinoita siitä kuinka terapia oli vaivansa väärti ja ratkaisut johonkin vaikeuksiin löytyivät?
Ei ole itselläni onnellista kerrottavaa, mutta siitä huolimatta olen sitä mieltä, että elämäni on terapian ansiosta sujunut paremmin kuin siinä tapauksessa, että sitä en olisi käynyt läpi. Hermostoni ei ole "parantunut", mutta olen paremmin oppinut elämään sen kanssa.
Ylläpitäjä
Ylläpitäjä
Viestit: 8
Liittynyt: 08 Heinä 2011, 02:45
Sukupuoli: En halua kertoa
Diagnoosi: En halua kertoa
Viesti:

Älä "siirrä" tänne pätkiä toisista viestiketjuista tai kirjoita tänne vastauksia tarkoitettu toisille foorumeille.

Viestiketju/viesti näyttää sekavalta jos siinä on viesti minkä vain joku tai jotkut ymmärtävät.

Jos haluat keskustella täällä (AS Keskus) aloita viestiketjusi täällä, älä muualla ja vastaa täällä muualle.
Jos kuitenkin haluat käyttää tätä foorumia siihen tarkoitukseen sisällytä tarvitta(t) tiedot täällä, älä pelkkää vastausta johonkin viestiin joka on muualla.
Terveisin,
AS Keskuksen Ylläpito
Lukittu