Ei ekkoja? Normaalia?

Yleistä keskustelua Autismista.
RedMouse
Viestit: 3
Liittynyt: 01 Joulu 2019, 22:22
Sukupuoli: En halua kertoa
Diagnoosi: Diagnosoitu
Ekkot: Ei ole tällä hetkellä ekkoja, mutta minua kiinnostavat Sailor Moon ja muu anime ja manga, feminismi, autismioikeudet, ableismi, sukupuoliasiat, meduusat, hait ja muut merenelävät, lintuhämähäkit, lemmikit, korpit, pöllöt, siilit, japanilainen kieli, ruoka ja musiikki, eläinten älykkyys, leivonta, lelut, liikennemerkit, piktogrammit ja ideogrammit, nais-ja lgbt-taiteilijat, indie musiikki, kuuluisat naiset, kirjat, symboliikka ja jugend.

Mulla ei ole ollut moneen vuoteen ekkoa. on toki monia asioita joita harrastan ja joista olen kiinnostunut mutta ei varsinaista ekkoa. tunnen jääväni Asperger-porukoissa aina ulkopuoliseksi kun muut puhuvat ekkoistaan.
Hupiakka
Viestit: 3
Liittynyt: 14 Marras 2023, 15:04
Sukupuoli: Nainen
Diagnoosi: En halua kertoa
Ekkot: Kasvit (myös sienet) ja niiden lääkinnällinen sekä muu hyötykäyttö, luonnonkasvien ravintokäyttö, muinaistekniikat, piirtäminen, psykologia ja "parapsykologia".

Minullakin oli niitä lapsena ja nuorena paljon enemmän. Oikeastaan en edes tiennyt esimerkiksi huumeiden ja muiden psykoaktiivisten aineiden olleen hetken aikaa ekkoni n. 15-vuotiaana aloitettuani toisten pitkästä painostuksesta alkoholinkäytön. Se selvisi minulle vasta paljon myöhemmin, yli kolmikymppisenä, että minulla on paljon enemmän tietoa noista aineista (joista useimpia en ole kokeillut) kuin useimmilla pitkänlinjan huumeidenkäyttäjillä.
Vastaa Viestiin