Osaatko kuvailla itseäsi?

Yleistä keskustelua Autismista.
HoodedShadow
Ylläpitäjä
Viestit: 74
Liittynyt: 08 Heinä 2011, 14:52
Sukupuoli: Mies
Diagnoosi: Diagnosoitu
Ekkot: Tietokoneet, autoilu

Minä en ainakaan osaa, nyttenkin kun käyn jossain joka auttaa minua etsimään työpaikkaa niin vastaan vain aina "en tiedä" kun jotain kysyy ja se sitten joutuu monella eri kysymyksellä arvioimaan tai jopa arvaamaan millainen olen ja sitten kertoo minulle että olen sellainen.
Ja sitten tuntuu aika oudolta vain kopioda mitä hän on minusta sanonut näihin harjoittelu työhakemuksiin.

Joten osaatko sinä kuvailla itseäsi?
shadow
Viestit: 10
Liittynyt: 23 Heinä 2011, 18:20
Sukupuoli: Nainen
Diagnoosi: Diagnosoitu

HoodedShadow kirjoitti:Minä en ainakaan osaa, nyttenkin kun käyn jossain joka auttaa minua etsimään työpaikkaa niin vastaan vain aina "en tiedä" kun jotain kysyy ja se sitten joutuu monella eri kysymyksellä arvioimaan tai jopa arvaamaan millainen olen ja sitten kertoo minulle että olen sellainen.
Ja sitten tuntuu aika oudolta vain kopioda mitä hän on minusta sanonut näihin harjoittelu työhakemuksiin.

Joten osaatko sinä kuvailla itseäsi?
Tahtoisitko mahdollisesti apua työhakemuksen tekoon? Mulla olisi valmiita pohjia ja voisin analysoida halutessasi myös pätevyytesi. Itse onnistuin aikoinaan saamaan 18 työpaikkaa oma-aloitteisesti ilman, että olivat missään lehdessä tms.erikseen haussa, joten kokemusta löytyy.
HoodedShadow
Ylläpitäjä
Viestit: 74
Liittynyt: 08 Heinä 2011, 14:52
Sukupuoli: Mies
Diagnoosi: Diagnosoitu
Ekkot: Tietokoneet, autoilu

shadow kirjoitti:
HoodedShadow kirjoitti:Minä en ainakaan osaa, nyttenkin kun käyn jossain joka auttaa minua etsimään työpaikkaa niin vastaan vain aina "en tiedä" kun jotain kysyy ja se sitten joutuu monella eri kysymyksellä arvioimaan tai jopa arvaamaan millainen olen ja sitten kertoo minulle että olen sellainen.
Ja sitten tuntuu aika oudolta vain kopioda mitä hän on minusta sanonut näihin harjoittelu työhakemuksiin.

Joten osaatko sinä kuvailla itseäsi?
Tahtoisitko mahdollisesti apua työhakemuksen tekoon? Mulla olisi valmiita pohjia ja voisin analysoida halutessasi myös pätevyytesi. Itse onnistuin aikoinaan saamaan 18 työpaikkaa oma-aloitteisesti ilman, että olivat missään lehdessä tms.erikseen haussa, joten kokemusta löytyy.
En tarvitse apua, koska saan jo apua jostain säätiöstä mihin työvoimatoimisto minut ohjasi.
Minulla on jo pohja siihen.
Vastaa Viestiin