Lukekaapas tämä

Oletko uusi käyttäjä?
Esittele itsesi täällä!
Ukko Ylijumala
Viestit: 1
Liittynyt: 04 Heinä 2021, 01:39
Sukupuoli: Mies
Diagnoosi: En halua kertoa
Ekkot: Hengittäminen, ulostaminen, virtsaaminen.

Kirjoittelen nyt tässä vaan outouden suurlähettiläänä.

Olen oudokki. Minua askarruttaa asiat kuten pyskoammattilaisten lempparidiagnoosit. Taitanen olla oikeasti psykoottispiirteinen persoona vaikka asperger on diagnosoitu. Syväanalyysini aiheesta aiheuttaa hämmennystä psykoalan ammattilaisissa varmaan siksi etten nyyhkytä oloani vaan vaadin perusteluja. Löpertelin/mumisin sitä sun tätä tarkoituksenani hämärtää paranoiassani kuvaa psykologeille. Lopputulema on se, että ne kuvittelee, että minulla on vaikka mitä aistiyliherkyyksistä alkaen, mikä ei pidä paikkaansa. Kyseessähän on hoitsu Ratched -ilmiö (Yksi lensi yli käenpesän -teoksesta), jossa minua sovitellaan ennakkoluulojen boksiin.

Lukekaapa Theodore Millonin kuvaus skitsotyypistä, jos löydätte itsenne siitä. Psyko-oireet nyt eivät vaan ole sexyä asiantuntijoiden silmissä, jos henkilö osaa laskea sormiaan pidemmälle ja on opiskellut ihan yliopistossa kyseistä alaa. Huvittavaahan tässä on se, että olin 100 % sopiva siihen profiilin käytöseni puolesta, mutta assburger-peräruisketta analisoivat minun tarvitsevan, vaikka ei minulla mitään rutinin tarvetta, yliherkkyyksiä, tai obsessiivista keskittymistä johonkin asiaan ole - päinvatsoin.