Outo olio ilmoittautuu mukaan joukkoon värineutraaliin

Oletko uusi käyttäjä?
Esittele itsesi täällä!
Reesusapina
Viestit: 9
Liittynyt: 13 Joulu 2014, 06:27
Sukupuoli: Mies
Diagnoosi: Mahdollinen (ei diagnisoitu)
Ekkot: Antakaa mieltäni kiehtova haaste, niin ongelma tullaan ratkaisemaan..
Eli vähän kaikki monimutkainen, mutta ei kovin yksityiskohtainen.

No, tässäpä ollaan. Pikkuisena nappulana asettelin metafyysisiä kysymyksiä ja laajentelin näkemyksiä olemuksesta normaalin kokemusmaailman ulkopuolelle.

Olen loistava liikkumaan abstraktin logiikan maailmassa ja taivuttelemaan konsepteja limittäin, lomittain ja päälaelleen. En ole siis kovin mustavalkoinen (vai pitäisikö sanoa punaviolettinen, koska ne ovat ne kokemamme valkoisen valon spektrin ääripäät tai mustavalkoisessakin on välillä äärettömiin pilkkoutuva spektri harmaan sävyjä).

Antakaa käteeni vaikka Tiede-lehti, niin löydän lähes aina uuden näkökulman asiaan kuin asiaan. Olisin varmaan pahimmillani todella kiero asianajaja, jos oma eettinen normistoni ei sitä estäisi. Toisaalta osaan veistää hauskoja kommentteja yhdistelemällä asioita keskenään ja ne saa ihmiset nauramaan kippurassa.

Sosiaalisesti olen outo, mutta samalla monet pitävät minusta ja keskustelevat kanssani epätavallisista asioista. Olen ilmeisesti tuulahdus jotain uutta. Sanoisin olevani myös sosiaalinen olento, joka ei ole solminut koskaan parisuhdetta ja jolla ei ole juurikaan ystäviä ollut sitten lapsuuden. Ekstrovertti olen ehdottomasti vaikka voin olla viikkoja yksin ilman ihmiskontaktia.

Koulussa arvosanani olivat nousujohteisesti ylöspäin. Ala-asteelta aina yliopistoon.

Olen nykyisin työtön ilman kunnon työkokemusta ja ylempi korkeakoulututkinto taskussa. En kykene samaan työpaikkaa vuosien hausta huolimatta.
Meikäläinen
Viestit: 463
Liittynyt: 27 Tammi 2015, 14:59
Sukupuoli: Nainen
Diagnoosi: Diagnosoitu

Hei Reesusapina, kiva saada seuraa! :D

Huomasin postauksesi vasta tänään. (En ole löytänyt tästä foorumista ASpalstalla ollutta nappia, jossa luki "näytä kaikki uudet viestit" tms., joten on vaikea huomata uusia viestejä.)

Palstaa ollaan kuulema siirtämässä uuteen järjestelmään, toivottavasti sieltä löytyisi tuollainen toiminto, jonka avulla näkee automaattisesti uudet postaukset.
Vastaa Viestiin